Iskolánk 2018 őszétől a KRÉTA Iskolai Alaprendszerét kell, hogy használja. Az e-naplóban nyomon követhetik gyermekük osztályzatait és hiányzásait, valamint itt tudják igazolni gyermekük hiányzásait.

A 2020/2021. tanévtől kezdődően megszűnik az ellenőrző könyv használata, az elektronikus napló lesz az iskola és a szülő közötti hivatalos kapcsolattartás formája.

A napló legkönnyebben honlapunk e-napló menüpontjából érhető el.

A Kréta rendszer a szülők számára gondviselői jogokat biztosít. A gondviselői jogosultság nem azonos a tanulói jogosultsággal. Az elektronikus ügyintézés egyes moduljai, így pl. a mulasztások igazolása csak gondviselői jogosultsággal lehetséges. Gondviselő jogosultság a törvényes gondviselőt illeti meg. Amennyiben Ön törvényes képviselő, de még nem rendelkezik gondviselői jogosultsággal, az alábbiakat követve tudja az igénylést elindítani:

A napló bejelentkező felületén a “Gondviselői jelszó igénylése” feliratra kell kattintani. Egy adatbekérő panel jelenik meg. Az adatok kitöltését követően a rendszer felkínálja annak a PDF dokumentumnak a letöltését, amelyet kinyomtatva, aláírva kérünk az igazgatói titkárságra eljuttatni. A napló csökkent gondviselői hozzáférést biztosít a kinyomtatott  PDF dokumentum beérkezéséig. Ekkor az adminisztrátor fogja engedélyezni a bővített hozzáférést, melynek adatai a megadott e-mail címre kerülnek kiküldésre.

A folyamat részletesebb, képernyőképekkel illusztrált leírását megtalálja erre a linkre kattintva.

Amennyiben problémája lenne a bejelentkezéssel, az e-naplo@mzsg.hu e-mail címen jelezheti és mi rövid időn belül e-mailben válaszolunk.

Köszönjük együttműködésüket!